niedziela, 20 lipca 2014

Amarantowa pokusa... czyli bieliźniane cuda Gorsenii


Witam Was Kochani !

Obalamy mity ! Myślę, że historie o grubszych kobietach chowających się w worki pokutne ... a w łóżku pod kołdrę aż po same uszy - możemy włożyć między bajki ! :)

Jestem kobietą plus size, mam 120 cm w biuście i tyle samo w biodrach. W myśl zasady " kochanego ciałka nigdy nie za wiele"... lubię siebie i uwielbiam ubierać moje krągłości w piękną bieliznę.

Dziś chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek - komplet Samba firmy Gorsenia.

Komplet w kolorze amarantowym z ozdobnymi haftami - składa się z biustonosza balkonetki oraz majteczek typu" figi" . :)

Gorsenia ( www.gorsenia.pl ) to producent ekskluzywnej bielizny damskiej z 50 letnim stażem.

Ja jestem bardzo zadowolona z mojego seksownego kompletu... muszę się przyznać, ze nie tylko ja ! :)

Odwiedzajcie Gorsenię na fb : https://www.facebook.com/Gorsenia?fref=ts

fotografował Grześ <3













5 komentarzy:

  1. Jeansowa koszula, chustka we włosach i ten komplecik- extra!!! baaardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś jak zwykle kwitnąco i pięknie :) Bielizna na pewno sprawiła WAM wiele radości :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bielizna , świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń