poniedziałek, 28 lipca 2014

Outfit of the day - niedzielny strój dnia - 27 lipca :)


Witajcie!

Dziś kolejny outfit of the day! :) Tym razem jest to wczorajszy - niedzielny strój dnia.

Miałam wczoraj na sobie kolorową, dłuższą bluzkę C&A z nadrukiem kwiatów.

Do tego założyłam czerwona spódniczkę - również z C&A.

Żółta, większa kopertówka na łańcuszku jest z Bershki.

Neutralne balerinki są z CCC, a okulary z Monnari.

Lubię zestawiać kolorowe, wzorzyste  bluzeczki z jednolitymi spódniczkami.

Przyznam się Wam, że mam tą spódniczkę w 5 wersjach kolorystycznych... :)

Jestem zdania, że jak coś dobrze leży i jest uniwersalne... to warto zainwestować w ten sam model w innym kolorze. :)

Fot. Grześ <3

Wybaczcie mi trochę kwaśna minkę...ale wiało wczoraj dość mocno mimo upału :)





2 komentarze: