wtorek, 19 sierpnia 2014

Każdego dnia " inna ja " :)


Witajcie Kochani!

Jak już pewnie zauważyliście, nie trzymam się jednego stylu. Inspiruje mnie piękno w każdym wydaniu... doceniam modę z każdego zakątka kuli ziemskiej. Lubię różne kultury, różne nacje .

Dziś zabiorę Was w bajkowy świat indyjskich tuniczek i biżuterii oraz dodatków z Indonezji. Zrobię to razem ze sklepem InnaJa .

Pani Anna Przybylska, właścicielka sklepu mówi, że kolekcja tunik w stylu indyjskim powstała z jej fascynacji kolorami, tańcem indyjskim oraz filmami w stylu Bollywood. Pani Ania sprowadza tuniki prosto z Indii, w pojedynczych egzemplarzach., gdyż ceni sobie oryginalność.

Tuniczki dostępne są w rozmiarach 38-48. :)

Ja wybrałam dla siebie tą niebiesko-turkusową tunikę. Totalnie urzekł mnie ozdobny dekolt, który pięknie rozświetla buzię.




Tuniczka pięknie wygląda z białymi delikatnymi spodniami czy leginsami. :)




Bransoletka również pochodzi ze sklepu InnaJa. :)






Biżuteria Handmade z Indonezji wprost zachwyca swoim niepowtarzalnym urokiem! :)





W jednym z moich wcześniejschych postów TU , pokazywałam Wam już moją torebkę eko z kokosa . :)




Mam nadzieję, że trochę Was zainspirowałam... Być może chociaż na chwilę zapomnicie o popularnych sieciówkach i odkryjecie zupełnie inne piękno ...

:)

Fotografował Grześ <3
Pozostałe zdjęcia pochodzą ze strony sklepu InnaJa.

ps. Szukajcie InnejJa na fb : TU ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz