czwartek, 7 sierpnia 2014

Limonkowa elegancja Luminelle


Witajcie kochani!

Dziś kolejna modowa stylizacja. Tym razem dominującym kolorem jest limonka. :)

Mam na sobie prześliczny, delikatny sweterek luksusowej marki Laurel, pochodzący ze sklepu Luminelle Boutique. Ten markowy butik znajduje się w Toruniu, w domu towarowym PDT.

Do sweterka w kolorze limonki z metaliczną nitką, dobrałam białe spodnie oraz białą dłuższą koszulę z bardzo cieniutkiego, przewiewnego materiału. Przy dekolcie mam cienki szaliczek w odcieniu identycznym jak sweterek. Mocniejszym akcentem są dodatki. W tym przypadku postawiłam na intensywną czerwień butów i torebki. :)

Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki zestaw.

O Luminelle pisałam już w innym poście: http://agnieszkakownacka.blogspot.com/2014/07/luminelle-odkryj-w-sobie-blask.html .

W ofercie sklepu znajdziecie kilka ekskluzywnych marek m.in. marki Laurel i XTSY, które oferują również odzież plus size.

Wszelkich dodatkowych informacji o sklepie i nowych kolekcjach szukajcie na fanpejdżu firmy :  https://www.facebook.com/LuminelleBoutique/info

Polecam!
:)

















2 komentarze:

  1. Piękne kolorki , piękne włoski , malinowe akcenty pięknie uzupełniają cały look<3 Bosko Aguś ;)

    OdpowiedzUsuń