wtorek, 26 sierpnia 2014

Wdzięczne, kobiece i ponadczasowe groszki :)


Witajcie Kochani!

Stylowe groszki, grochy, kropki są obecnie na topie... tak w zasadzie one raczej nie wychodzą z mody. Jedynie forma strojów w grochy ulega zmianie.

Groszki najczęściej występują w zestawieniu czerni z bielą, granatu z bielą lub czerwieni z bielą. Zdarza się też spotkać je w multi kolorze :)

Moja dzisiejsza stylizacja utrzymana jest troszkę w stylu retro. Zestawiłam dziś śliczną bluzeczkę w groszki z baskinką oraz czerwoną, dopasowaną, elastyczną spódniczkę ze Sklepu Maria sklepmaria.pl . Myślę, że powstał z tego całkiem ciekawy komplecik ! :)

Do zestawu dobrałam malinową torebkę " Chanelkę" firmy Marconi.

Włosy spięłam troszkę po bokach, żeby jeszcze bardziej wpasować się w klimat retro . :)

Jak Wam się podoba moja stylizacja? :)

Fotografował Grześ <3

:)







Tu pokażę Wam kilka innych fantastycznych ciuszków w kropki, dostępnych w naszych, polskich sklepach. :)
 Modne Duże Rozmiary



 Modne Duże Rozmiary


Gabriela Visconti / Szafa Ani





4 komentarze:

  1. Bardzo ładne. Przekonałaś mnie do grochów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę przepięknie. Ten retro styl idealnie do Ciebie pasuję :) I ta czerwień do ciemnej oprawy oczu i koloru włosów - rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie:-) od upiecia wlosow, stylizacji, po kazdy szczegol:-) jestes zachwycajaca, pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń