poniedziałek, 20 października 2014

Pokaz Marzeny Efir w Lublinie 18.10.14 - atmosfera, emocje i nastroje przed pokazem :)


Witajcie Kochani!

Dziś post z rodzaju "backstage" - czyli fotorelacja z tego, co działo się przed pokazem kolekcji jesień / zima 2014/2015 wspaniałej projektantki Marzeny Efir www.efir.pl . :)

Zobaczycie to, co uchwycił mój aparat... niestety nie zobaczycie na zdjęciach projektantki i wszystkich dziewczyn, ponieważ przygotowania trwały w kilku miejscach w hotelu Portofino i nie dotarłam wszędzie. :)

Część dziewczyn znałam już z wcześniejszych pokazów Marzenki - pokaz w Lublinie czerwiec 2014 oraz pokaz w Mińsku Mazowieckim sierpień 2014 , więc czułam się między nimi fantastycznie, naturalnie i swobodnie . :)

Jutro pokażę Wam nieoficjalne zdjęcia z pokazu oraz bankietu, który towarzyszył temu wydarzeniu! :)

Do jutra! :)




















 Ps. A to zapach , który był ze mną w Lublinie i dyskretnie otulał mnie subtelną wonią przed i podczas pokazu... to "aniołek" Nemamiah z perfumerii La Ola . :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz