poniedziałek, 13 października 2014

Wszystko to dla Nas - KOBIET - Akcja " Zadbaj o siebie " z Quiosque, Avon i magazynem Olivia


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was bardzo kobiecy wpis!

W sobotę i niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć we  wspaniałej inicjatywie dla kobiet - akcji ZADBAJ O SIEBIE - Modna, piękna i zdrowa, mającej na celu podniesienie samoświadomości kobiet oraz podkreślenie wagi profilaktyki raka piersi.

Tym razem nie występowałam jako modelka plus size, lecz realizowałam swoją drugą pasję - moje zamiłowanie do wizażu, stylizacji i makijażu. Jak pewnie wiecie, wizażem zajmuję się od lat.

Organizatorami akcji były firmy Quiosque oraz Avon, patronat medialny natomiast objął magazyn Olivia.

W Elblągu - moim rodzinnym mieście, akcja odbyła się w salonie Quiosque w centrum handlowym Ogrody.

Jak już Wam mówiłam, Avon "wypożycza" mnie do takich akcji, prowadzę również dla tej firmy cykliczne warsztaty makijażu.

Nasze stoiska wzbudziły spore zainteresowanie. Wiele pań rozmawiało z konsultantkami firmy Avon, z paniami amazonkami... sporo też skorzystało z darmowego makijażu. Nie wszystkie jednak udało nam się sfotografować.

To był dość pracowity ale uskrzydlający czas, uwielbiam inicjatywy dla kobiet. To fantastyczna sprawa!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki! <3



























1 komentarz:

  1. Jestem Twoją fanką :) ...świetnie się ogląda i czyta. Daj znać jak będziesz w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń