wtorek, 4 listopada 2014

Moje hity tej jesieni :)


Witajcie Kochani!

Mam dziś dla Was kolejny, jesienny wpis stylizacyjny!

Te osoby, które śledzą mnie na facebooku , widziały już to ponczo, które mam na zdjęciach. :)

To mój absolutny hit ! Ponczo pochodzi z H&M i doskonale spełnia rolę  lekkiego lecz zaskakująco ciepłego płaszcza. :)




W mojej stylizacji wykorzystałam również sweterek w pasy Kappahl oraz skórkowe leginsy z kolekcji Marzeny Efir.

Dodatki stanowią buty z Deichmanna, rękawiczki H&M i torba CCC. :)

Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!


Już jakiś czas szukałam klasycznej czarnej torby, która wyglądałaby efektownie i uniwersalnie. Nie chciałam ozdobnych przeszyć, wstawek, dżetów. Interesował mnie tylko minimalizm.

Ku mojemu zdziwieniu, znalazłam torbę "moich marzeń" w CCC. Uważam, że jest zdecydowanie lepsza od wszystkich drogich modeli, które widziałam.

Mimo, że nie jest to żaden nowatorski model - to mój kolejny hit tej jesieni! :)


Mój jesienny zapach?

To Mecca Balsam z perfumerii niszowej La Ola .Zapach kadzidła, który otula miękkością i wprowadza moje zmysły w jakiś szczególny stan, który ciężko opisać.

Jest tak trwały, że dwie krople tego zapachu zostają na mojej skórze cały dzień. :)

To bardzo charakterystyczny, unikalny zapach  w pięknym flakonie z atomizerem.




Przy okazji pokażę Wam coś.. czego nie widać na pierwszy rzut oka. :) :) :)
Mój ostatnio ulubiony biustonosz pochodzi z hurtowni bielizny Oleńka .

Mam wiele biustonoszy ozdobnych, koronkowych, z haftami - oczywiście też je bardzo lubię. Potrzebowałam natomiast coś gładkiego, lekko usztywnianego. Chciałam kupić staniczek, który nie będzie się odznaczał pod gładką dzianiną. To był dla mnie priorytetowy wymóg.

Znalazłam "office bra" marki Hirsch i wprost go uwielbiam. Ma milutką, gładką powłoczkę i świetny układ miseczek, które wypychają biust do przodu, podnosząc go. Ja wiem, że to oczywisty i oczekiwany efekt. Lecz z mojego doświadczenia wiem, że opisy nie zawsze gwarantują zamierzony efekt. Ten staniczek naprawdę uwypukla mój biust we właściwy sposób. :)

Staniczek znajdziecie TU . Szczerze polecam! :)




To już wszystko na dziś! :)

Niedługo kolejny wpis! Stay tuned! :)

Buziaki! :)

Fot.Grześ <3

1 komentarz:

  1. Stylizacja odpowiednia do pogody za oknem:-) , jak zawsze kobieco i modnie.
    Zaciekawiły mnie perfumy, aż prawie poczułam ich zapach haha. Bardzo lubię takie nuty drzewne....ale niestety cena sprowadziła mnie na ziemię (moze kiedyś)
    Aga

    OdpowiedzUsuń