czwartek, 13 listopada 2014

Sesyjna retrospekcja - sesja studyjna dla marki Gabriela Visconti - kolekcja jesień / zima 2013 :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was małą sesyjną retrospekcję. :)

Pokażę Wam dziś zdjęcia, które powstały rok temu. Na zdjęciach zobaczycie kreacje z kolekcji jesień / zima 2013 marki  Gabriela Visconti. Gabriela Visconti to jedna z moich zaprzyjaźnionych firm. Szyje elegancką odzież dla pań w każdym wieku i rozmiarze. Wielokrotnie już pokazywałam Wam sukienki tej marki na facebooku  i na blogu. :)

Sklep Szafa Ani jest oficjalnym sklepem internetowym tej marki. Pani Ania - szefowa sklepu - przygotowała kod na darmową dostawę, specjalnie dla wiernych czytelniczek i czytelników mojego bloga.

Jeśli jesteś zarejestrowaną klientką sklepu Szafa Ani, wpisując kod : Agnieszka, nie poniesiesz kosztów wysyłki zamówienia! :) Kod ważny jest przez tydzień - do 20 listopada 2014.

Zaglądajcie do sklepu www.szafaani.pl bo wiele modeli z prezentowanej przeze mnie kolekcji ma teraz nowe, niższe ceny! :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

fot. Jakub Nalewajko
































1 komentarz:

  1. Zjawiskowe stylizacje i piękna modelka! Sukienka Nikki (ta z pierwszego zdjęcia) już za jakiś czas będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń