sobota, 27 grudnia 2014

Prasówka Plus Size Fashion and Style - grudzień 2014 :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was trochę inny wpis. :)

Dzisiejszym postem rozpocznę serię przeglądów prasy, w których będę pokazywała materiały o tematyce plus size jak i stylizacje naszych gwiazd i celebrytek w większych rozmiarach.

Przeglądając nowe numery pism kolorowych natknęłam się na kilka ciekawych materiałów.:)

Moją prezentację zacznę od sesji zdjęciowej fantastycznej Doroty Wellman w styczniowym numerze Claudii.

Pani Dorota Wellman twierdzi, że kobiecości nie mierzy się w centymetrach i kilogramach. A dobrze dobrana garderoba dodaje pewności siebie i pomaga realizować cele. Ja absolutnie zgadzam się z tym w 100 procentach! :)

Zobaczcie jakie stylizacje przygotowała dla magazynu Claudia. Mnie urzekła sukienka w kwiaty, choć reszta stylizacji też jest super!




źródło: Claudia

W Grazii (numer z 22 grudnia) znalazłam felieton autorstwa Michała Zaczyńskiego pt. KULT KRĄGŁOŚCI.

Jest to całkiem ciekawy materiał, potraktowany "męskim okiem". :)

"...Już teraz zatrudniają na wybiegach modelki plus size i chwalą się, że twarzami ich kampanii są dziewczyny XXL. Choć czy rozmiar 38 to XXL? Obłuda!..."

"...Spytano mnie, czy popularność krągłości w mediach i internecie sprawi, że mężczyznom zmieni się nagle gust i zaczną oglądać się za bujnymi dziewczynami. Cóż, myślę, że wielu z nich odetchnie z ulgą, bo wreszcie będą mogli głośno przyznać, że zawsze im się takie podobały. ..."

:)

Warto sięgnąć po ten materiał.

źródło: Grazia

W Show ( z 15 grudnia ) znalazłam dwie strony z Karoliną Szostak. O ile tekst nie zwrócił mojej uwagi , tak stylizacje pięknej dziennikarki sportowej warto podejrzeć! :)


źródło: Show

:) To wszystko na dziś! Następny post już wkrótce a kolejna prasówka za około miesiąc!

Zaglądajcie do mnie regularnie! :)

Buziaki!

Wasza Agnieszka  <3


2 komentarze: