sobota, 13 grudnia 2014

Sezon na czapki w pełni - mój dzisiejszy, spacerowy strój dnia :)


Witajcie Kochani!

Dziś zdjęcia w plenerze! :)

Pogoda dzisiaj była fantastyczna jak na połowę grudnia. Pokażę Wam więc mój spacerowy strój dnia.

Dla mnie sezon na czapki rozpoczął się już jakiś czas temu. Uwielbiam je i ogromnie dziwię się osobom, które nawet w najchłodniejsze dni chodzą bez nakrycia głowy. :)

Moim zdaniem, nie ma jesieni czy zimy bez czapki!

Nie lubię marznąć i uważam, że czapki są bardzo twarzowe. Są takim samym elementem jesiennych czy zimowych stylizacji jak kurtka czy płaszcz. :)

W mojej dzisiejszej stylizacji wykorzystałam komplet - czapkę i komin (Zita+Gita) , który pochodzi ze sklepu kameaczapki.pl .Czapkę wyróżnia ciekawy splot dzianiny i spory pompon z eko futerka. Komin jest równie efektowny i wygodny. Oba elementy maja biżuteryjny detal w formie blaszki z logo marki.

Płaszcz od Katarzyny Nadarzyńskiej znacie już z moich poprzednich stylizacji. Jak się domyślacie, jest jednym z moich ulubionych. Wykonany jest z wełny parzonej, jest ciepły i ma otwarty fason z kapturem.

Stylizację poza tym uzupełniają leginsy dżinsowe i buty w militarnym stylu.

Jak Wam się podoba mój sobotni, dzienny look?

Czy też kochacie czapki jak ja, czy raczej ich nie lubicie?

Dajcie znać!

Buziaki!

Fotografował Grześ <3













1 komentarz:

  1. Hehe jaki fajny pompon. :D Teraz chyba są modne, prawda? Wygląda Pani bardzo dziewczęco! :D Aż chłodne dni stają się milsze. :D

    OdpowiedzUsuń