poniedziałek, 19 stycznia 2015

Miss Tina ... to już było, lecz ciągle inspiruje! :)


Witajcie Kochani!

Dziś zabiorę Was w podróż do niedalekiej przeszłości... do roku 2010, w którym Tina Knowles - mama Beyonce - stworzyła swoją pierwszą kolekcję mody dla amerykańskiej sieci sklepów Walmart .


Tina Knowles wyznała, że jej kolekcja Miss Tina zrodziła się z... frustracji. Tina nosi rozmiar 42 i wie jak trudno jest kupić eleganckie, seksowne i dopasowane kreacje dla kobiet plus size. Doskonale rozumie ile wysiłku i nerwów kosztuje znalezienie odpowiednich kreacji.

Postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i zaprojektować kolekcję dla kobiet w każdym wieku i rozmiarze a przede wszystkim w przystępnych cenach.

Pamiętam z jakim przejęciem oglądałam filmiki na youtube z prezentacji tych kreacji. Dlatego też postanowiłam je Wam pokazać po czterech latach od premiery linii. :)

Mam do nich emocjonalny stosunek... W 2010 roku mogłyśmy tylko marzyć o fajnych kreacjach w dużych rozmiarach w naszych sklepach.Tak naprawdę to głównie second handy i ciuchy z zagranicy ratowały nam "życie". Na szczęście sporo się od tego czasu zmieniło. :)

Czy uważam kreacje Miss Tina za coś odkrywczego? .... hm może nie bardzo. Lecz tu ujmuje mnie duch całej inicjatywy i sposób jak prezentowane są te same modele ubrań na różnych sylwetkach i w różnych rozmiarach.

Ja wiem, ze to już było... lecz według mnie ciągle inspiruje!

Zapraszam Was do obejrzenia trzech filmików, które znalazłam w sieci oraz kilku zdjęć kolekcji!

Koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba! :)


 











To wszystko na dziś!

Buziaczki! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz