poniedziałek, 12 stycznia 2015

Stylizacyjne inspiracje - zagraniczne projekty :)


Witajcie Kochani!

Dziś troszkę inspiracji z zagranicznych stron! :)

Przejrzałam dokładnie ofertę marki Ashley Stewart i wybrałam z niej modele oraz zestawy, które są totalnie w moim stylu.

Mimo, że te ubrania nie są dostępne u nas - wciąż mogą być dla nas wspaniałą inspiracją. Wiele z nas szyje sobie ubrania na zamówienie, wiele z nas buszuje po second handach szukając modnych i unikalnych perełek.

Sukienka z denimu jest moją wymarzoną i mam nadzieje, że kiedyś będę miała podobną! :)

Spójrzcie na piękne projekty dla xl-ek w bieli! Można? Można!

Na kilku zdjęciach zobaczycie jedną z moich ulubionych modelek plus size - Fluvia Lacerda. Na jednym ze zdjęć prezentuje się w zygzakowatej spódnicy - jak dla mnie spódniczka jest obłędna! :)

Poza tym podobają mi się tu  wzory i kolory - żywe, nasycone i ultra kobiece!

Innymi słowy - TOTALLY ME !

:)

Przesyłam buziaki! <3

fot. copyright Ashley Stewart








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz