piątek, 6 lutego 2015

Szybki update - kilka nowości i pomysłów :)


Witajcie Kochani!

Dziś post z serii "Szybki update". :)

Ostatnio byłam strasznie chora i nie miałam siły na przygotowanie czegoś szczególnego...

Mam jednak klika newsów, którymi chcę się z Wami podzielić! :)



W tamtą sobotę byłam w Warszawie na sesji dla mojego zaprzyjaźnionego sklepu Modne Duże Rozmiary. :)

Prezentowałam na niej odzież z najnowszej kolekcji sklepu.

Pokażę Wam dziś kilka zdjęć... później będzie ich znacznie więcej. :)


 Klik











:) Surfując po Onecie, możecie natknąć się na reklamę marki Gabriela Visconti z moim wizerunkiem :)


Kilka miesięcy wcześniej, to samo zdjęcie pojawiło się na banerze reklamowym tej marki :)





Czy znacie sklep z naturalnymi kosmetykami www.e-fiore.pl?

Ja zabieram się właśnie za odkrywanie tych produktów!

Na 100% opowiem Wam o nich na blogu! :)





W tym tygodniu dotarły też do mnie piękne włoskie tkaniny ze sklepu Jazz&Silk. :)

Będę spełniać swoje - kolorowe jak rajski ptak - marzenia! :)

Już niedługo! :)


 Klik


Uwielbiam dziewczyny grające w serialu "Przyjaciółki"! :) A Wy ??? :)


Nie mogłam się oprzeć pokusie... i kupiłam najnowszy zapach Avon Cherish, który reklamują nasze piękne aktorki z Polski. :)



A Wy poznałyście już ten zapach>

Co o nim sądzicie?

Dajcie znać!

Buziaczki! <3

2 komentarze:

  1. Ooo! Bardzo fajnie! Ostatnia sukienka jest moim zdaniej bardzo ładna i elegancka! *0* A co do sklepu efiore, to koniecznie musze tam się rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń