blog

niedziela, 1 marca 2015

Large & Lovely by MOE - moja wiosenna pelerynka...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny stylizacyjny wpis... a w nim nowe, wiosenne inspiracje. :)

Pokażę Wam dzisiaj markę MOE, która niedawno stworzyła swoją linię plus size i nazwała ją Large & Lovely by MOE.

Z radością pokazuję na moim blogu kolejną markę, która nie boi się projektować ubrań w większych rozmiarach. MOE ma w swojej ofercie "plus size" modne bluzki, bluzy, spodnie, spódniczki, wdzianka i peleryny w rozmiarach 44-52.

Ja zaprezentuję Wam teraz stylizację z grafitową peleryną z wysokim kołnierzem! :)



Już nie raz mówiłam Wam o tym, że mam słabość do wdzianek typu ponczo czy pelerynka.

Pelerynka MOE to bardzo efektowny model. Jest zasuwana na suwak na całej długości. Można ją nosić zapiętą lub tylko okryć się nią i pozostawić "otwartą". 

Pelerynka z zasady nie ma rękawów. Ta ma jednak małe rozcięcia, przez które można przełożyć dłonie.


Moją lekką, wiosenną pelerynkę zestawiłam z jednolitą czarną sukienką. 

To bardzo elegancki, prosty a zarazem efektowny look.

Pelerynka ma wysoki kołnierz, wstawki w kontrastującym, czarnym kolorze oraz dwie kieszonki, zasuwane na ozdobne suwaki.

Mam na sobie pelerynę w rozmiarze 48/50 . Według mnie leży idealnie i pasuje do mojej sylwetki.

A Wam... jak się podoba? :)

Pokażę Wam jeszcze wszystkie dostępne wersje kolorystyczne tego efektownego wdzianka: brązową, grafitową i popielatą.




Mam nadzieję, że jesteście oczarowani w równym stopniu co ja! :)

To wszystko na dziś!

Już niedługo kolejne posty i nowe inspiracje, recenzje, porady i stylizacje! :)

Zaglądajcie do mnie! :)

Zaglądajcie również na fanpejdż marki MOE na facebooku ! :)

Buziaki!

Fot. Grześ <3 / Moe

1 komentarz:

  1. Jedyne, co bym zmieniła to zamek po całej długości. I świetne masz szpileczki :) No i koczek!! <3

    OdpowiedzUsuń