poniedziałek, 30 marca 2015

Z wizytą w butiku Modna XXL w Sopocie - sesja zdjęciowa 22.03.15. :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny post z cyklu " Z wizytą w... " . :)

Tym razem opowiem Wam o mojej wizycie w butiku Modna XXL w Sopocie!

W niedzielę, 22 marca miałam przyjemność po raz kolejny brać udział w sesji zdjęciowej dla tej marki.

Modna XXL to ekskluzywny butik z odzieżą w dużych rozmiarach.

Sklep posiada ubrania zarówno polskich jak i zagranicznych producentów.


Muszę Wam powiedzieć, że to był bardzo pracowity, intensywny dzień!

Zdołałam tylko sfotografować trzy z kilkunastu stylizacji, które zostały dla mnie przygotowane.

Jako bonus - udało mi się uchwycić na zdjęciach wybrane modele wiosennej kolekcji sklepu.

Pokażę Wam również kolory, które królują w obecnej kolekcji. :)


Znalazłam tu letnie turkusy...


...czerwienie i granaty w marynarskim stylu...




...wzorzyste szarości, czernie...


...oraz wiosenne limonki i róże!



:) Mam ogromną słabość do tego wzoru! Kropki, grochy są ultra kobiece! W sukienkowym wydaniu... MAGIA!


Oprócz lookbookowych zdjęć, podczas sesji powstały jeszcze zdjęcia wizerunkowe, bardziej artystyczne.

Nie mogę doczekać się efektów sesji! :)

Oto jedna ze stylizacji do tego rodzaju zdjęć. :)



To jest ostatnia stylizacja z całej sesji! :)

Więc znalazł się czas na małe SELFIE... i kilka zdjęć w sklepie... już tak na pełnym luzie! :)



Te wszystkie ubrania były wykorzystane podczas sesji :)



Teraz pozostało nam jedynie czekać na zdjęcia oraz nową odsłonę strony WWW sklepu.

Jeśli chcecie zobaczyć moje wcześniejsze sesje dla butików  Modna XXL Bydgoszcz Sopot
klikajcie tu:

Sesja jesień / zima 14/15

Sesja wiosna / lato 14

Klik klik! Zapraszam!

To wszystko na dziś!

 Buziaki! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz