wtorek, 7 kwietnia 2015

Blisko ciała... czyli moja bielizna marki Konrad Lingerie :)


Witajcie Kochani!

Mam dziś dla Was wpis bieliźniany! :)

Z radością przedstawiam na moim blogu kolejną markę - producenta bielizny, która jest w stanie pięknie ubrać moje kobiece kształty. :)

Zaprezentuję Wam dziś biały, klasyczny komplet ANNIKA z kolekcji KONRAD LINGERIE.



Obecnie mam 124 cm w biuście, 98 cm pod biustem i 126 cm w biodrach.

Biustonosz Annika white Semi Soft w rozmiarze 95 E leży na mnie idealnie. Środek dokładnie przylega do mostka, miseczki w pełni obejmują mój biust.

Część usztywniana miseczek przykrywa sutki, co dla mnie jest naprawdę ważną rzeczą.

Nie lubię biustonoszy zupełnie miękkich. Zdecydowanie wolę te z delikatną wyściółką. :)


Figi Annika White mają rozmiar XXL. Są mocno rozciągliwe i mają wystarczającą "objętość", żeby pomieścić moje pełne biodra i pupę. :)


Bielizna jest bardzo piękna, dokładnie wykonana i uszyta z wysokiej jakości materiałów.

Nabrałam ochoty na inne wzory i kolory. :)

Na pewno się skuszę!


Bielizna zapakowana jest w estetyczne pudełeczka z logo marki i nadrukiem w formie egzotycznych kwiatów. :)



Zapraszam Was do odwiedzania strony marki Konrad Lingerie i przeglądania ich oferty

Napiszcie w komentarzu, które modele i komplety podobają się Wam najbardziej! :)


To wszystko na dziś! :)

Buziaki! :)

Fot. Grześ <3


1 komentarz:

  1. Witam,
    Figura Pani jest ładna, ale ile obecnie Pani waży? Ewentualnie poproszę o odpowiedź na email: odchudzaniexl@gmail.com.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń