piątek, 24 kwietnia 2015

Gdy pogoda w kratkę... czyli mój wczorajszy strój dnia! :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny wpis - tym razem stylizacyjny. :)

Przeważnie na zdjęciach widzicie mnie w sukienkach... ale uwierzcie mi,  ja również chodzę ubrana w wygodne, sportowe zestawy. :)

Główną rolę w mojej wczorajszej stylizacji odgrywał długi sweterek marki Blue Shadow.

Sweter ma otwarty fason i jest bardzo ciepły.  Z powodzeniem może zastąpić wiosenny płaszczyk.

Mam dwa takie sweterki - biało-czarny, który widzicie na zdjęciach oraz niebiesko-beżowy. 

W sprzedaży znajdziecie je: tu i tu ! :)




Wczorajsza pogoda była naprawdę "w kratkę" - było bardzo wietrznie ale czasami też bardzo słonecznie, stąd okulary na zdjęciach, nieporządek we włosach i lekko kwaśne minki! :)

Bazą mojej stylizacji były wygodne spodnie no name z szarej dzianiny oraz szara bluzka  z napisem: I <3 monnari. Bardzo lubię tą bluzkę, lecz jest to model sprzed 2-3 lat.

Moje cekinowe trampeczki są z Bonprix  - pokazywałam już Wam je wcześniej tutaj.

Torba z frędzlami to mój ostatni hit - kupiłam ją w Warszawie jakiś czas temu.:)




Mam nadzieje, że spodoba się Wam moja stylizacja na luzie.

Dajcie znać w komentarzach!

Buziaki!

Fot. Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz