środa, 1 kwietnia 2015

Zgrane trio... czyli moja wiosenna stylizacja :)


Witajcie Kochani! :)

Dziś mam dla Was kolejny wpis stylizacyjny!

Chociaż jeszcze jest za chłodno na odzież z krótkim rękawem, chciałam pokazać Wam mój pomysł na łatwy i niebanalny look na zbliżające się ciepłe dni.

Oto moja propozycja stylizacji w trzech krokach - czarna sukienka z kolorowym, graficznym nadrukiem,  długa kamizela z eko skóry oraz efektowny wisior. :)

Teraz opowiem Wam o każdej części mojego zgranego trio! :)

Kamizela pochodzi ze sklepu Modne Duże Rozmiary .

Ma otwarty fason, przedłużone boki i dwie kieszenie.
 
Uszyta jest z miękkiej, oddychającej tkaniny imitującej skórę.

Jej krój fantastycznie wysmukla sylwetkę.




Sukienka marki Duet również jest dostępna w sklepie Modne Duże Rozmiary .

Uszyta jest z miękkiej, wiosennej dzianiny.

Ma fantazyjny, graficzny nadruk w formie kolorowych kwadratów.

Kreacja ma prosty, swobodny fason, krótkie rękawki i okrągły dekolt.

Świetnie wygląda solo jak i z kamizelką.




Biżuteryjny dodatek... to przysłowiowa kropka nad "i" . :)

Fantastyczny wisior z metalu pochodzi z kolekcji marki OYCA.

Wisior, mimo swoich dużych rozmiarów jest lekki a pleciony sznurek ma regulowaną długość.




Mam nadzieję, że podoba się Wam moja stylizacja!

Dajcie znać w komentarzach! 

To wszystko na dziś. :)

Bużka!

Fot. Grześ <3

1 komentarz:

  1. Na pierwszym zdjęciu wyszła Pani jak jakaś malarka. haaha Nie wiem dlaczego mi się skojarzyło. Ma Pani nad sobą artystyczną aurę może. :P Stylizacja bardzo ładna! <3

    OdpowiedzUsuń