środa, 13 maja 2015

Far Away Bella Sunset - mój nowy zapach od Avon :)


Witajcie Kochani! :)

Dziś na blogu opowiem Wam o moim najnowszym zapachu - Far Away Bella Sunset marki AVON.


Wielokrotnie już mówiłam, że uwielbiam wody toaletowe i perfumowane. <3 <3 <3

Mam w domu sporą kolekcję zapachów...

Postaram się stopniowo pokazywać ją Wam na blogu! :)

Dziś opowiem Wam o mojej najnowszej wodzie toaletowej, którą odkryłam pod koniec kwietnia.


Far Away Bella Sunset to bardzo przyjemny, ciepły zapach.

W pierwszej chwili czaruje wonią cytrusów.

Po niedługim czasie zapach zmienia się w otulającą kwiatową mieszankę, która bardzo długo utrzymuje się na skórze.

Jest to zapach trwały i dość intensywny.

Jest zupełnie inny niż klasyczny Far Away z różowo-czarnym korkiem.

Nie szukajcie więc analogii w tych dwóch zapachach! :)




Zapach kojarzy mi się z latem, ze zwiewnymi sukienkami i spacerami o zachodzie słońca.

Flakonik jest zgrabny, nie za duży - ma pojemność 50 ml.

Zdobi go kokardka z transparentnego, fioletowego szyfonu.

Będzie pięknie wyglądał na toaletce, lecz śmiało zmieści się też do letniej torby czy koszyka.

Ja należę do tych kobiet, które noszą małe flakony perfum przy sobie.


Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zapachu - piszcie!

Zapraszam Was też do internetowego sklepu mojej znajomej Izy Bakalarskiej, w którym łatwo dokonacie zakupu produktów Avon przez internet.

Wystarczy, że klikniecie w ten LINK i zostaniecie przekierowani do sklepu.

Polecam i zapraszam w imieniu Izy.

To wszystko na dziś!

Buziaki! :)

Miłego odkrywania oferty Avon! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz