niedziela, 26 lipca 2015

Indianka w polskim mieście... :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny wpis stylizacyjny. :)

Pokażę Wam mój pomysł na wzorzystą sukienkę w odcieniach rudości, którą przywiozłam z mojej "wyprawy" do Mińska Mazowieckiego.

Sukienka pochodzi z butiku La Voga, ma ciekawy fason z dwoma kieszeniami i piękny nadruk na dzianinie.

Przy tak bogatym wzorze na sukience, wybierając dodatki postawiłam na harmonię barw.

Sądzę, że zbyt duży kontrast kolorów nie byłby w tym wypadku dobrym pomysłem.

Połączenie kreacji z zamszowymi sandałkami z motywem frędzli i dżetów to według mnie strzał w dziesiątkę!

Indiańskie detale biżuteryjne - bransoletki z rzemyków (By Dziubeka) oraz naszyjnik z piórek (Blue Shadow) dopełniają całości.

Mała pomarańczowa torebka też ładnie komponuje się z resztą dodatków.

Mi się podoba, a Wam? :)

Dajcie znać!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Howgh! :)))))

Fotografował Grześ <3








1 komentarz:

  1. BARDZO Ci pasują takie printy i kolory. I wzory, w ogóle strój stworzony dla Ciebie. Super! /Kinia

    OdpowiedzUsuń