wtorek, 28 lipca 2015

Złap plecak i w drogę... :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny wpis ze stylizacją. :)

Po wieczorowej stylizacji w stylu gwiazdy... przyszła pora na swobodny i wygodny look.

W mojej stylizacji połączyłam trzy kolory - różowy, biały oraz srebrny.

Różowa bluzka pochodzi z kolekcji marki Izii.

Uszyta jest z miękkiej dzianiny i ma ozdobne dżety przy dekolcie. Wygląda to naprawdę super!

Biała spódniczka marki Bonprix z grubszej dresowej dzianiny ma kieszenie i wiązanie w pasie.

Mój srebrny plecak jest z Sinsaya. Jest na tyle uniwersalny, że można go nosić zarówno w klasycznych jak i sportowych zestawach.

Cekinowe, srebrno-białe trampki również są z Bonprix.

Mam nadzieję, że ta świeża stylizacja w lekko sportowym stylu przypadnie Wam do gustu!

Dajcie znać!

Ślę buziaki :)

Wasza Aga

Fot. Grześ <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz