wtorek, 4 sierpnia 2015

Hit lata - modne frędzle! :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację, którą wybrałam na wieczorne wyjście z Grzesiem.

Zdjęcia powstały w ekspresowym tempie... ale myślę, że całkiem nieźle oddają charakter stylizacji.

Rolę główną w tym zestawie odgrywa cienka skórkowa kurteczka - wdzianko z frędzlami.

Wdzianko pochodzi ze sklepu Modne Duże Rozmiary i uszyte jest z miękkiej, oddychającej tkaniny, która jest bardzo lekka i miła dla ciała.

Bazę stylizacji stanowi biały top oraz spodnie H&M z obniżonym krokiem i nadrukiem w cętki. :)

Wiecie, że lubię zwierzęce printy na tkaninach. :)

Teraz opowiem Wam o dodatkach. Okulary są z H&M, naszyjnik z Sinsaya, buty z Deichmanna a torba River Island została kupiona na grupie sprzedażowej, na fb.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł na wieczorną stylizację.

Dajcie znać.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3











3 komentarze:

  1. Pięknie ! Kurtkę i sandały zabieram do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie oddam, nie oddam! :) Ha ha! Dziękuję Madzia za miłe słowa! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam frędzle:) Miałam kiedyś bardzo podobną kurtkę z H&M:) Super look!

    OdpowiedzUsuń