poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Letni look zainspirowany plażowym stylem Jennifer Lopez


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny wpis - letni look zainspirowany plażowym stylem Jennifer Lopez.

Jest to wakacyjna stylizacja, która za pomocą dodatków zmienia się z dziennej w wieczorową.

To jest mój pomysł na look w gwiazdorskim stylu! :)

***** ***** *****

Makijaż w stylu J.Lo to dla mnie przede wszystkim jednolita cera oraz rozświetlona i dobrze wykonturowana buzia.

O moją cerę zadbał podkład Studio lift anti-age make up marki HEAN w odcieniu 102 Fresh beige.

Jennifer kładzie nacisk na rozświetlenie grzbietu nosa, przestrzeni nad ustami, nad kośćmi policzkowymi oraz wewnętrznych kącików oka.

Bardzo lubię kolory ziemi w makijażu, więc wybrałam jako wzór - makijaż z ciepłym brązem na powiekach. W moim makijażu użyłam cieni w odcieniach czekolady, miedzi i perłowego beżu.

Usta obrysowałam jasno brązową konturówką i wypełniłam połyskującą pomadką w kolorze piaskowym.

Na rzęsy nałożyłam sporą dawkę tuszu oraz dokleiłam kilka kępek sztucznych rzęs.

Na koniec utrwaliłam makijaż fixerem w sprayu High Definition marki HEAN.





Tutaj zobaczycie wszystkie kosmetyki, które użyłam robiąc makijaż.



***** ***** *****

Plażowa sukienka w stylu J.Lo... marzyła mi się od dawna!

Każdy chyba pamięta jej zieloną kreację w egzotyczne kwiaty/liście  marki Versace z 2000 roku.

Ta sukienka wygląda dla mnie jak marzenie... szczególnie jej kolory!

Na tych zdjęciach Lopezka szaleje na plaży w sukience o zbliżonym klimacie! 

( Fot.www.zimbio.com,  www.fashionone.com, www.peoplestylewatch.com)





Mnie zachwyca... a Was?

Tu przypomnę Wam jeszcze look z 2000 roku oraz kostium sceniczny z lat późniejszych - Versus Versace. <3


Oto co znalazłam jakiś czas temu  na wyprzedaży w H&M.

To liściaste kimono one size kosztowało mnie zaledwie 30 zł! :)

Good deal! :)

( Fot. www.hm.com )




Kimono może towarzyszyć mi na plaży, jako spacerowy dodatek do stroju kąpielowego...



... lub za pomocą kilku dodatków zmienić się w wieczorową kreację w wakacyjnym stylu!

W stylizacji zrezygnowałam ze stroju kąpielowego a postawiłam na klasyczny biustonosz z dopinanymi ramiączkami BraBijou.

Zmieniłam kolczyki na bardziej wizytowe, zapięłam pasek w talii i dobrałam wieczorową torebkę. :)

Upięłam też delikatnie włosy .





Mam nadzieję, że podoba Wam się mój look w stylu J.Lo!

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga!

Fotografował Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz