środa, 12 sierpnia 2015

Mój kwiecisty total look :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizacyjną propozycję. :)

Tym razem postawiłam na kolorowy total look w wersji kwiatowej.

Do stylizacji wykorzystałam żakiet oraz spódnicę w kwiaty marki MWDuet.

Zarówno żakiet jak i spódnicę można kupić/nosić oddzielnie.

Dla mnie jednak połączenie tych dwóch elementów garderoby w jednej stylizacji - to strzał w dziesiątkę.

Zestaw uszyty jest z miękkiej, grubszej dzianiny z tłoczoną fakturą, imitującą pikowanie.

Cały set jest bardzo wygodny. Spódnica ma gumkę w pasie, żakiet jest zapinany na suwak w kolorze złota.

Stylizację uzupełniłam białym, prostym topem, złotą biżuterią oraz czerwonymi butami.

Kremowa torebka marki Pabia (Monnari) jest stonowanym dodatkiem i pięknie harmonizuje z kolorem dzianiny.

Mam nadzieję, że moja modowa propozycja przypadnie Wam do gustu!

Zapraszam Was do obejrzenia galerii zdjęć.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3








1 komentarz: