niedziela, 30 sierpnia 2015

Ponczo - moja wielka miłość :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nową stylizację... można powiedzieć, że już taką trochę pro-jesienną! :)

O mojej miłości do fasonów ponczo opowiadałam Wam już wielokrotnie...

Dziś również w mojej stylizacji główną rolę odegra ponczo!

Moje ponczo w etnicznym stylu oraz szare spodnie z dzianiny pochodzą z obecnej kolekcji H&M.

Myślę, że razem stanowią zgrany duet.

Ponczo ma prostokątny fason i może być noszone jako luźna tunika, lub później - jako okrycie wierzchnie, uzupełniające np jeansową katanę.

Do zestawu dopasowałam nieco etniczną biżuterię.

Kolczyki kupiłam bardzo dawno temu za bardzo małe pieniądze, naszyjnik to prezent od mojej koleżanki Dagi, a bransoletka to rękodzieło autorstwa Marzeny Efir.

Czarne czółenka są z Deichmanna a torba - worek z frędzlami z Cubus.

Jak się Wam podoba moja stylizacyjna propozycja?

Dajcie znać!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3









5 komentarzy:

  1. Przepięknie ! Dzięki grzywce odświeżyłaś swój wygląd :) Zestaw boski !

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzywka :) Zupełnie inna twarz :)
    Stylizacja rzeczywiście zapowiadająca jesień, ale ja mam nadzieję, że jeszcze nam trochę letnich chwil zostanie :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zapomniałam o naszyjniku, a tu widzę go w Twojej stylizacji! :)
    W etnicznym stylu też Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń