sobota, 15 sierpnia 2015

Spotkanie z Martą oraz mój "outfit of the evening" :)


Witajcie Kochani!

Ostatnie dni były dla mnie dość trudne, ze względu na problemy zdrowotne. Stąd też moja mniejsza aktywność tu na blogu czy na fb. :)

Dochodzę już do siebie, więc przygotujcie się na kolejną porcję kolorowych stylizacji!

Wczoraj spotkałam się Martą - moją bardzo dobrą koleżanką, która przyjechała z Anglii.

Nie widziałyśmy się rok, więc to nie była byle jaka okazja! :)

Na to spotkanie w klubie wybrałam taki oto beżowo-mandarynkowy zestaw.

Warstwowa bluzka pochodzi ze sklepu Pełna Szafa a mandarynkowe spodnie są z Ulla Popken.

Do zestawu dobrałam sandałki z ozdobnym łańcuszkiem z H&M, torbę w kolorze zbliżonym do spodni z Orsaya oraz zestaw biżuterii z Monnari.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam taki look!








Nasze spotkanie z Martą i jej mężem Marcinem było super... my nigdy nie odczuwamy  upływającego czasu.

Na pewno w tym momencie zapomniałyśmy o dzielącej nas odległości.

Wspierać się i kibicować naszym małym sukcesom na różnych płaszczyznach możemy również na odległość. :)

Wiemy o tym doskonale! :)

Muszę się pochwalić, że Marta przywiozła mi cudowny prezent - kombinezon w drobne cętki marki Dorothy Perkins.

Już niedługo zobaczycie go na blogu! :)

Dziękuję Martuś <3


To już wszystko na dziś!

Już jutro kolejna stylizacja!

Stay tuned!

Buziaki!

Wasza Aga

Fotografował Grześ <3 ( Nasi panowie nie dali się nam sfotografować :D )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz