czwartek, 3 września 2015

Autumn fashion essentials - 10 niezbędników w mojej jesiennej szafie :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was trochę inny wpis niż zawsze. :)

Wypunktowałam dziesięć niezbędników, które są bazą większości moich jesiennych stylizacji.

Skoncentrowałam się na miejskim stylu casual.

Zaprezentuję Wam ponadczasowe modele odzieży, które pasują do każdej sylwetki - bez wyjątku! :)


1. Ponczo z włóczki z frędzlami

Nie wyobrażam sobie chłodniejszych miesięcy bez tego efektownego okrycia!

Świetnie wygląda zarzucone na jeansową koszulę, kurtkę lub żakiet z eko skóry.


2. Kurtka z jeansu

Ponadczasowy model z kieszeniami, zapinany na metaliczne guziki - to MUST HAVE każdej modnej kobiety.


3. Jeansowa koszula

Może być oversize lub taliowana. Świetnie wygląda w połączeniu ze spodniami z eko skóry.


4. Ulubiona para jeansów

Wygodne jeansy ze streczem to podstawa. Lubię też jegginsy - czyli jeansy z gumką w pasie.



5. Peleryna w ciepłym odcieniu brązu

Swoją kupiłam w tamtym roku. Uwielbiam ten komfort i fason oversize!


6. Spodnie/ Legginsy z eko skóry

Pięknie podkreślają kobiece kształty, pasują dosłownie do wszystkiego.


7. Żakiet / kurteczka z miękkiej eko skóry

Eko skóra to hit ostatnich lat. W niczym już nie przypomina sztywnej, sztucznej ceraty!

Nowoczesne ubrania szyte są z miękkich, oddychających tkanin stylizowanych na skórę.


8. Modna torba z frędzlami


Koniecznie spora, by mogła pasować do grubych jesiennych ubrań.

Pamiętajcie, że frędzle to hit sezonu.



8. Komplet - czapka i szal

Uwielbiam nakrycia głowy a one odwdzięczają się mi tym samym! :D


10. Jesienne obuwie

Czerń to absolutne minimum.

Ja w tym roku stawiam również na musztardowe trapery! :)


Ciekawa jestem, czy zgadzacie się z moim wyborem...

Co byście zmienili w tym zestawieniu? :)

Dajcie znać!

Ślę buziaki

Wasza Aga :)

Fot. Lucyna Pęsik, Anna Michalak, Grześ <3


2 komentarze:

  1. Patrząc na to, że ja nie noszę chyba połowy zawartości mojej szafy, podziwiam ludzi, który potrafią swoją odpowiednio komponować. hahah Jeansowa koszula to coś co planuje kupić od miesięcy, a nigdy nie znajduję odpowiedniej dla siebie. A ta brązowa peleryna jest śliczna. Wygląda naprawdę dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba z frędzlami - must have! Mam letnią - beżową, z jednym, sporym "chwościkiem";) Czas na kupno nowości w sezonie.
    Aga - zawsze o krok przed trendami.:)

    OdpowiedzUsuń