czwartek, 24 września 2015

Ciepełko wróciło - mój dzisiejszy strój dnia :)


Dobry wieczór Kochani!

Pogoda była dziś fantastyczna!

Świeciło słońce, było bezwietrznie i bardzo przyjemnie.

Pokażę Wam teraz mój dzisiejszy, wygodny strój dnia. :)

Wielokrotnie mówiłam już, że lubię poziome pasy i nie boję się ich.

Mój długi  sweter oryginalnie pochodzi z kolekcji H&M, lecz kupiłam go w Pełnej Szafie za naprawdę niewielkie pieniądze.

Ma komfortową długość i świetnie pasuje do legginsów z eko skóry.

Szerokie pasy udało mi się ładnie zbalansować za pomocą długiej kamizeli z eko skóry.

Kamizelka pochodzi ze sklepu Modne Duże Rozmiary i jak dla mnie jest rewelacyjna.

Nieskromnie przyznam, że mam ją w czterech wersjach kolorystycznych.

Moje wiązane botki są z Deichmanna a torbę no name kupiłam kiedyś na straganie w Wawie. :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten zestaw.

Dajcie znać! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga

Fot. Grześ <3















2 komentarze:

  1. :) Niezmiennie podobasz mi się w grzywce.
    A zestaw na dziś jest bardzo ok - kamizela przełamuje pasy, a torebka "ze straganu w Warszawie" wymiata! Frędzlami oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nawet pasy nie straszą.

    Alina

    OdpowiedzUsuń