piątek, 11 września 2015

Mój spacerowy strój dnia :)


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam mój wczorajszy, spacerowy strój dnia.

W tej codziennej, wygodnej stylizacji postawiłam na ciekawe połączenie dwóch kolorów - niebieskiego i zieleni.

Miałam wczoraj na sobie bluzeczkę marki Izii i dżinsowe spodnie z Pełnej Szafy.

Bluzka ma efektowny nadruk z przodu w formie ładnego widoczku i kilka błyszczących dżetów.

Stylizację uzupełniłam cienką kurtką marki Bonprix.

Moja zielona torba jest z Monnari a mokasyny z H&M.

Mam nadzieję, że podoba się Wam taki look i dość odważne połączenie kolorów! :)

Dajcie znać!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3










4 komentarze:

  1. Według mnie wszystko do siebie pasuje. Bluzka z nadrukiem wprowadza ożywienie - a torba od Monnari bomba! Kurtka też mi się podoba.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie skomponowana stylizacja w moich ulubionych kolorach!!!!

    OdpowiedzUsuń