niedziela, 13 września 2015

Szarość, róż i bordo... mój "outfit of the day" :)


Witajcie Kochani!

Zapraszam Was na kolejną stylizację dnia - czyli mój "outfit of the day". :)

Połączyłam w tym zestawie trzy barwy: szarość, pastelowy róż oraz bordo.

Wydaje mi się, że świetnie do siebie pasują!

Mam na sobie jasno różową tunikę - sukienkę oraz szary płaszczyk z dzianiny marki Blue Shadow.

Tunika uszyta jest z grubszej dzianiny i lekko połyskuje metaliczną nitką.

Płaszcz ma otwarty fason i duże kieszenie. :)

Moje bordowe, skórkowe legginsy pochodzą ze sklepu Modne Duże Rozmiary.

Do zestawu dopasowałam skórzaną, bordową torebkę marki Maja Łagoda.

Torebka ma dość spory format, pikowaną podszewkę, efektowną plecionkę oraz pęk frędzli - przywieszkę do kluczy.

Siwe buty na wysokim obcasie są z Deichmanna. :)

Ciekawa jestem, co sądzicie o takim zestawie.

Koniecznie napiszcie mi w komentarzu!


Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3














3 komentarze:

  1. Bardzo harmonijnie wszystko "gra" - czytając tytuł posta miałam wątpliwość co do połączenia różu i bordo...:) Ale widząc zdjęcia - kupuję Cię całą! Za chwilkę sprawdzę też pracownię torebek - ta jest zjawiskowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Jestem ciekawa czy jakaś torebka z pracowni Pani Mai przypadła Ci szczególnie do gustu?! :)

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo modernistyczna ale ma też nutkę melancholii , torebka jest piękna . To mój wybór , widziałam inne na tej stronie .

    OdpowiedzUsuń