niedziela, 4 października 2015

Bielizna Zhanna marki Konrad - gorąca jak czekolada. :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nowy - bieliźniany wpis.

Od czasu do czasu lubię pokazać Wam moje najnowsze bieliźniane odkrycia... i dziś właśnie nadeszła odpowiednia pora. :)

Pokażę Wam dziś komplet bielizny Zhanna marki Konrad .

To rewelacyjny zestaw bielizny w czekoladowym kolorze ze wstawkami kremowej koronki.

Biustonosz Zhanna semi soft  ma częściowo usztywniane miseczki, dość szerokie ramiączka i zapięcie na trzy haftki.

Jest bardzo wygodny, pięknie prezentuje się  na biuście i... mruga figlarnie oczkiem, w postaci biżuteryjnej ozdoby po środku.

Figi Zhanna mają koronkowe wstawki po bokach i są zabudowane z tyłu.

Jeśli nie lubicie pełnych majteczek, polecam również stringi Zhanna.

Mam je w swojej kolekcji, lecz nie odważyłam się pokazać ich na zdjęciach. :)

Mam nadzieję, że spodobają się Wam zdjęcia, które przygotowałam.

Zapraszam do obejrzenia galerii!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz