piątek, 9 października 2015

Limonka, szafir oraz czerń - moja jesienna stylizacja w soczystych kolorach! :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną, jesienną stylizację w trochę niestandardowych i niejesiennych barwach!

Do odważnych świat należy!

Wymyśliłam sobie taką limonkowo-szafirowo-czarną kompozycję... i postanowiłam ją odtworzyć na bazie ubrań z mojej szafy! 
 

W moim zestawie mam na sobie długą bluzę - płaszcz  marki TONO MODA PLUS SIZE w kolorze czarnym. 

Bluza ma fikuśny, asymetryczny fason, szeroki kołnierz i jest zapinana na suwak.

Jest bardzo ciepła i praktyczna.

Limonkowy szalik jest z Sinsaya. Pięknie ożywia buzię i podkreśla makijaż. :)

Moje limonkowe spodnie z Bonprix znacie już z wcześniejszych postów.

Elementem w kolorze szafirowym jest delikatny sweterek  marki Izii Co.

Sweterek ma obszycia z eko skóry przy dekolcie, mankietach i małą patkę z guzikiem, imitującą kieszeń.

Praktyczna torba z filcu pochodzi z kolekcji Coco-Art.pl.

Czarne botki na stabilnym słupku są ze sklepu internetowego Born2be

Mam nadzieję, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu!

Dajcie znać w komentarzu!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ściskam!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3



 








2 komentarze:

  1. Bluza super , wszystko prawie super, oprócz tych spodni , nie ten kolor jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja lubię kolor limonki - oczywiście szanuję opinię innych! :)

      Usuń