sobota, 24 października 2015

Moja beżowo-brązowa, jesienna stylizacja...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was beżowo-brązową stylizację... z małą nutką czerni. :)

Kolory z pozoru spokojne, neutralne, zachowawcze w odpowiednim połączeniu mogą tworzyć całkiem energetyczną kompozycję.

Wszystko to zasługa ciekawej gry kontrastów.

Mam na sobie sukienkę marki Gabriela Visconti o nazwie SARA , która jest dostępna w sklepie Szafa Ani.

Sukienka jest uszyta z wzorzystej, mozaikowej dzianiny. Ma fason zwężający się ku dołowi i kimonowe rękawy.

Ramiona zdobią efektowne wstawki z czarnej eko skóry.

Mój płaszcz pochodzi ze sklepu Duża Szafa.

Płaszcz ma szalowy kołnierz i kontrastujące lamówki z eko skóry.

Myślę, że sukienka i płaszcz doskonale się uzupełniają.

W moim zestawie postawiłam na kryjące rajstopy plus size marki Lida.

Torbę z frędzlami (no name) pokazywałam Wam już we wcześniejszych wpisach.

Uwielbiam ją i wiem, że jest fantastycznym, jesiennym dodatkiem.

Czarne szpilki są z Deichmanna a kolczyki z Monnari. :)

Co powiecie na taki zestaw? Podoba się Wam? :)

Mam taką nadzieję! :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz