poniedziałek, 12 października 2015

Naturalne kosmetyki marki IOSSI


Witajcie kochani!

Dziś mam dla Was kolejny kosmetyczny wpis.

Tym razem opowiem Wam o naturalnych kosmetykach marki IOSSI.

Uwielbiam odkrywać kosmetyki marek niedostępnych w standardowych drogeriach.

Jestem ciekawa ich działania, zapachów i konsystencji.

Ostatnio miałam okazję przetestować trzy produkty do pielęgnacji marki IOSSI i za chwilkę Wam o nich opowiem.  :)




Pierwszym produktem jest intensywnie regenerujące serum na noc z olejem wiesiołkowym .

Jest to kosmetyk o oleistej konsystencji i dość intensywnym, ziołowym zapachu.

Olej wiesiołkowy zawiera dużą ilość kwasu omega 6, który stymuluje odnowę komórkową skóry i  hamuje proces starzenia się skóry.

Działa jak kompres na zmęczoną skórę. Nie powoduje podrażnień i wyraźnie zmiękcza skórę.

Olejek ma złotawą barwę i dozowany jest za pomocą pipetki.

Stanowi prawdziwą bombę witamin i mikroelementów dla skóry.

Cera po przebudzeniu jest zregenerowana i bardzo miękka.


Drugim kosmetykiem jest Mini serum do twarzy z Krwawnikiem i olejem Tamanu.

Jest to produkt przeznaczony do pielęgnacji cery z  problemami.

Może być stosowany regularnie lub jako kosmetyk SOS, gdy nagle nasza cera się pogorszy.

Kosmetyk ma bardzo przyjemny, ziołowy zapach i konsystencję żółtego olejku.

Jest również dozowany za pomocą pipetki.

Olej krwawnikowy oczyszcza skórę oraz przywraca równowagę hormonalną organizmu.

Kosmetyk ma zbawienny wpływ na skórę.

Praktycznie od razu widać różnicę i polepszenie się kondycji cery.

Już chwilę po nałożeniu produktu odczułam ulgę w zaczerwienionych fragmentach skóry.

To mój numer jeden pośród tej trójki rewelacyjnych kosmetyków.


Trzecim kosmetykiem jest May Chang masło do ciała z olejem konopnym.

Jest to kosmetyk o bogatej, gęstej konsystencji i rewelacyjnym, energizującym zapachu, który ciężko porównać z innymi.

Na stronie sklepu wyczytałam, że zapach zawdzięcza swoją słodką nutę owocom drzewa May Chang.

Olej konopny to naturalny antyoksydant. Poza działaniem przeciwstarzeniowym skóry, intensywnie ją odżywia.

Skóra po zastosowaniu masła jest bardzo gładka i ma piękny zapach.

Uczucie gładkości utrzymuje się bardzo długo. :)



Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą marki IOSSI.

Na stronie sklepu oraz w linkach, które podałam we wpisie znajdziecie więcej szczegółowych informacji odnośnie prezentowanych przeze mnie kosmetyków.

Ja opowiedziałam Wam tylko o moich odczuciach podczas testowania tych produktów.

Jestem ciekawa, czy znacie markę Iossi.

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz