wtorek, 13 października 2015

Róż, czerń oraz odrobina błękitu...


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kolejną stylizację. :)

Jest to wygodny, miejski, spacerowy look na chłodniejsze dni.

Na pierwszy rzut oka widać tu połączenie dwóch barw - czerni oraz intensywnego różu.

Po zdjęciu płaszczyka-bluzy widać jeszcze nutkę błękitu. :)

Mój zestaw składa się z czarnego płaszczyka marki Tono moda plus size oraz kompletu - czapki i szalika marki Mohito.

Płaszczyk ma lekko asymetryczny fason i jest uszyty z miękkiej dzianiny podobnej do polaru. ( Jest równie ciepła.)

Pod spodem mam wzorzystą bluzkę marki Izii  oraz spodnie marki Monnari.

Bluzka ma kolorowy przód i jednolity tył oraz rękawy.

Spodnie mają dopasowany fason i stębnowane kanty.

Moje czarne botki są z kolekcji sklepu Born2be a różowa, pikowana torebka z Bershki.

Każdy z elementów stylizacji (oraz cały zestaw w komplecie) to bardzo ciepłe i wygodne ubrania.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta stylizacyjna propozycja oraz miks kolorów.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fotografował Grześ <3
















1 komentarz: