poniedziałek, 19 października 2015

Sesja dla marki Gabriela Visconti oraz sklepu Szafa Ani - Vol.2




Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was drugą część zdjęć z sesji dla marki Gabriela Visconti oraz ich firmowego sklepu internetowego  Szafa Ani

Sesja odbyła się 17 września w Warszawie.

Prezentowałam podczas niej wiele kreacji i kompletów. :)

Były tam nowoczesne modele uszyte z miękkich dzianin, ponadczasowe klasyki oraz zestawy dla nieco dojrzalszych pań.

Innymi słowy - dla każdego coś miłego. :)

Pokażę Wam teraz moje zdjęcia z sesji przeplecione ze zdjęciami ubrań, które prezentowałam.

Mam nadzieję, że uznacie taki rodzaj prezentacji za ciekawy! :)

Niedługo na blogu dodam kolejną stylizację z sukienką tej marki.

Stay tuned!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

  



 





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz