wtorek, 24 listopada 2015

Her name is Tesi...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was  kolejny bieliźniany wpis. :)

Zaprezentuję w nim czarującą nowość w ofercie marki Konrad lingerie, o tajemniczej nazwie TESI.

Mój komplet Tesi składa się z biustonosza semi-soft w rozmiarze 95E oraz majtek typu figi  w rozmiarze 3xl.

Biustonosz semi-soft na fiszbinach to mój ulubiony model.

Dolna część miseczki jest lekko usztywniona, a górę stanowi wstawka z transparentnej koronki.

Ramiączka są dość szerokie. Biustonosz jest zapinany z tyłu na trzy haftki.

Figi mają ozdobny przód, uszyty z chłodnej, delikatnej dzianiny z nadrukiem.

Po bokach majteczki mają wstawkę z transparentnej koronki a ich tył jest jednolity, czarny.

Bielizna jest bardzo efektowna i wygodna.

Co najważniejsze, obejmuje moje pełne kształty!

Tesi zachwyca w równym stopniu jak pozostałe modele marki Konrad, które mam w swojej kolekcji. :)

Zapraszam Was teraz do obejrzenia prezentacji na zdjęciach. :)

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







4 komentarze:

  1. Ale śliczna ta bielizna!!!
    W ostatnim czasie przekonałam się do takich "miękkich" staników, uwielbiam te z szerokimi ramiączkami. Zauważyłam,że.. mniej boli mnie kręgosłup, nie garbię się tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Ten model biustonosza nie jest w pełni miękki. To jest semi soft - z lekko usztywnianą połową miseczki. :)

      Usuń
  2. Piękna bielizna - szara koronka dodaje jej szyku i tajemniczości. Chyba sprawię sobie taki komplet. :)

    OdpowiedzUsuń