blog

niedziela, 1 listopada 2015

Jesienna dama...


Witajcie Kochani!

Pogoda była dziś naprawdę super! :)

Stała się motywacją do przygotowania dla Was kolejnego wpisu z małą relacją wideo. :)

Pokażę Wam teraz moją dzisiejszą, świąteczną stylizację dnia.

Z racji okoliczności postawiłam na klasyczny, elegancki zestaw.

Miałam na sobie rudą kurtkę, którą kupiłam w Pełnej Szafie

Kurteczka nie jest mocno ocieplana, to raczej kurtka na ciepłe jesienne lub wiosenne dni.

Z tą kurtką idealnie komponuje się moja kwiecista chusta z domieszką metalicznej nici.

Pod kurtką mam ażurowy kardigan maski Gerry Weber, bluzkę z apaszkowym nadrukiem marki Eugen Klein oraz spódnicę H&M, kupioną w Pełnej Szafie.

Beżowa torba ze złotą kłódką jest z Blue Shadow.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta klasyczna propozycja.

Nie zapomnijcie kliknąć w link wideo. :)

Zapraszam do obejrzenia galerii!

Fot. Grześ <3

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)













1 komentarz:

  1. Piękna jesienna aura, wspaniała stylizacja i osoba z przecudowną energią :)
    Połączenie idealne
    pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń