sobota, 12 grudnia 2015

Szarości oraz czerwień w kolorze wina...


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was zdjęcia stylizacji w delikatnych szarościach z akcentem winnej czerwieni.

Mam na sobie sukienkę z dzianiny dresowej marki IzisFashion.

Sukienka ma fason ovesize, półokrągły dekolt i dwie kieszenie.

Zestawiłam ją z płaszczykiem z pianki, o otwartym fasonie  marki Blue shadow.

Myślę, że płaszcz oraz sukienka tworzą zgrany duet.

Moja szara czapka z kokardą i dżetami jest z Monnari. Jestem sroczką i lubię połyskujące gadżety! :)

Ciepły himalajski szal pochodzi ze strony GYALMO.COM.

Szal jest duży, miękki i ma ciekawy splot, łączący dwa kolory nici.

Moja ciemno czerwona torebka jest z Monnari a futerkowa przywieszka z sercem ze sklepu Gaba dla puszystych.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten zestaw.

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fo. Grześ <3


 








1 komentarz:

  1. Szal jest piękny - ma głęboki kolor i ciekawą fakturę.
    Weszłam na stronę Izis - sukienki jak marzenie! Thank God you are a Woman - masz możliwość noszenia tych wszystkich ciuszków.;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń