poniedziałek, 25 stycznia 2016

Casual Winter :)

 (Szal Gaba dla puszystych,  płaszczyk Duża Szafa, sukienka La Voga )


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was serię lustrzanych selfie!

Moda to nie tylko wymuskane zestawy utrwalone podczas sesji zdjęciowych... to również, a może przede wszystkim codzienne, casualowe zestawy.

Jestem za modą użytkową. Nie pokazuję Wam na blogu zestawów na jeden raz.

Czasem, gdy najdzie mnie ochota, robię sobie lustrzane selfie, żeby pokazać Wam na facebooku jak wygląda mój strój dnia.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć stylizacji w zimowej odsłonie...

(... plus jedna wisienka na torcie - wizytowy look w czerwieni. :))

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

(Ponczo TKMaxx, czapka Kamea, koszula H&M, spodnie Aprico - Markowa plus, buty Bonprix, torba Orsay)

( Bluzka Monnari, czapka Mohito, spodnie Monnari, szal Monnari, torba Monnari, płaszcz Moda size plus Iwanek)

  (Płaszcz Duża Szafa, bluzka no name, spodnie Ulla Popken, torba Blue Shadow, buty Bonprix)

 (Bluzka Eugen Klein, spódnica Modne Duże Rozmiary, płaszcz Moda Size Plus Iwanek, szal Mexx)

 (Czapka Monnari, sweter Blue Shadow, bluzka Ulla Popken, spodnie H&M, torba Mohito, emu C&A)

  (Sukienka Marzena Efir, biżuteria Monnari, płaszcz Modne Duże Rozmiary, torba Monnari)

  (Sukienka Super-Czad, tasiemki Brabijou, torebka Monnari)

2 komentarze:

  1. Super! Najbardziej podoba mi się zielona DIVA - pasuje do Ciebie.:) No i czerwona sukienka, zjawisko!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz :-) pozdrawiam miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń