środa, 13 stycznia 2016

Markowaplus.pl - casualowa moda w nowoczesnym stylu...


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę się Wam w wygodnej, casualowej odsłonie. :)

W tym wpisie zaprezentuję zimową stylizację w nowoczesnym, lekko sportowym stylu.

Myślę, że powinno spodobać się Wam połączenie spokojnej szarości z intensywnym odcieniem różu!

Ja uwielbiam takie zestawy!

Mam tu na sobie szarą bluzę z metaliczną nicią oraz cekinową aplikacją marki Via Appia Due.

Bluza zachwyciła mnie swoją formą - prostym krojem i kontrastującymi z nim detalami w stylu Glamour! :)

Szare spodnie marki Aprico stanowią bazę stylizacji.

Spodnie mają swobodny fason, wysoki stan i domieszkę streczu.

Zarówno bluza jak i spodnie pochodzą ze sklepu internetowego Markowaplus.pl.

W tym sklepie internetowym znajdziecie luksusową odzież niemieckich marek, w szerokiej rozpiętości rozmiarów.

Stylizację uzupełniłam różowymi dodatkami - czapką z pomponem Mohito oraz szalikiem hand made.

Czarne futerko jest z Bonprix.









Zachęcam Was do przeglądania oferty sklepu Markowaplus.pl.

Oprócz ubrań w cenach regularnych, znajdziecie tam wiele atrakcyjnych modeli w promocyjnych cenach.
 
Jeśli mieszkacie w okolicy Mińska Mazowieckiego, możecie odwiedzić stacjonarny sklep marki.

Salon Betty Barclay i Maxi Moda  znajduje się przy ulicy  Konstytucji 3 Maja 8 ( Mińsk Mazowiecki) w nowej Galerii AMINIS .

Telefon do sklepu:  698696083







Mam nadzieję, że podoba się Wam moja stylizacja.

Znacie marki Aprico, Via Appia Due?

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3 / Markowaplus.pl

10 komentarzy:

  1. Super ten zestaw! SPodnie bardzo mi się podobają. ZAjrze po niedzieli do sklepu i przymierze takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkryłam sklep internetowy ponad rok temu. Szukałam czegoś na tzw. "wyjście". To był strzał w "10". Od tej pory nie kupiłam niczego "na siebie" w żadnym innym sklepie. Obce stały mi się taksujące spojrzenia ekspedientek i w domyśle , albo oficjalne "czego pani tu szuka, nie widzi pani, że w pani rozmiarze nic nie mamy". Przemiła,fachowa obsługa sklepu Ophelia Maxi Moda i błyskawiczna dostawa (dziś zamawiam, jutro kurier dzwoni do drzwi)pozwoliła mi na całkowitą wymianę posiadanej, nie zawsze atrakcyjnej garderoby (ach, ten rozmiar!!!). Zamiar zakupu zgłaszam właścicielce sklepu, a potem telefonicznie uzgadniamy rozmiar.Zapomniałam; nie tylko rozmiar, ale omawiamy na co , po co i dlaczego :) Szczególnie polecam spodnie, bluzki, sweterki i ..., można tak wyliczać, wyliczać ... Spróbujcie zamówić jeden raz, a gwarantuję, że nie będzie to jedyny zakup. Zakupione rzeczy są wysokiej jakości i chce się w nich chodzić. Właściwa, podpowiedziana stylizacja odejmuje dojrzałym paniom dobrych kilka dobrych lat. Wiem co piszę, bo nie mam już "...dzieści..." lat. Nie bójcie się kupować w internetowym sklepie Ophelia Maxi...
    P.s. Ślicznie Pani wygląda w tej szarej z różowym stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa oraz za ten komentarz! Myślę, że sklep docenią wielbicielki dobrych marek. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetna stylizacja! Połączenie kolorów i fasonów super. W sam raz na burą zimę - aby ją rozjaśnić.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu! Ściskam! :)

      Usuń
  4. Ja też jestem klientką tego sklepu internetowego i jestem zachwycona. Uwielbiam dobre jakościowo rzeczy, nie mogę pozwolić sobie na byle co, ponieważ mam już trochę lat i chcę wyglądać dobrze a to trudno jest w większym rozmiarze znaleźć coś w większości sklepów. Nigdy jeszcze się nie zdarzyło żeby coś było nie tak, konsultacje telefoniczne są na najwyższym poziomie. Nie wiem jak ta pani to robi ( pani Edyta), ale zawsze trafia w mój rozmiar i gust. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze. Myślę, że kluczem do sukcesu jest tu pełna zaangażowania rozmowa z klientką. Robiąc mini wywiad, Pani Edyta stara się dopasować strój do osobowości klientki a nie odwrotnie - "wsadzić" Panią w swój schemat. :)

      Usuń
  5. Ja też jestem klientką tego sklepu i jestem bardzo zadowolona. Uwielbiam ubrania dobrej jakości i nie mogę sobie pozwolić na byle jaki wygląd zwłaszcza jak się ma trochę lat. Staram się iść z duchem mody i wyciągać z niej to co do mnie pasuje, a w tym sklepie właśnie wszystko to jest. Genialna jest konsultacja telefoniczna. Nie wiem jak ta pani to robi ( pani Edyta) , ale po krótkim wywiadzie zawsze trafia w mój gust i dobrze dobiera rozmiar. We mnie ma już wierną klientkę. Polecam Wam , spróbujcie.

    OdpowiedzUsuń