blog

środa, 20 stycznia 2016

Moje piękności - kobiety, które zachwyciły mnie swoją urodą na przestrzeni lat...


Witajcie Kochani!

Dziś post inny niż zwykle!

Pokażę Wam w nim kobiety, które zachwyciły mnie swoją urodą na przestrzeni lat. :)

Myślę, że każda / każdy z nas ma w swojej głowie jakieś ideały kobiecego piękna.

One oczywiście zmieniają się wraz z tym jak dorastamy, dojrzewamy.

Po czasie i tak dochodzimy do wniosku, że ideałów nie ma... że to często kwestia makijażu, zdjęcia czy pracy sztabu fryzjerów i stylistów.

Są jednak pewne cechy fizyczne w kobiecej urodzie, które przyciągają naszą uwagę, lub z którymi w jakiś sposób się utożsamiamy. :)

Nie jest to mój top 10, gdyż  kolejność prezentacji jest przypadkowa.

Nie jestem w stanie wybrać, która z nich jest najpiękniejsza. :)

:)


1. W pierwszej prezentacji widzicie szwedzką piosenkarkę, modelkę, aktorkę Camillę Henemark, znaną jako La Camilla.
W latach dziewięćdziesiątych była członkinią grupy Army of Lovers.
Uważam ją za piękność i wolę w mniej scenicznym, delikatniejszym wydaniu. :)


2. Moją drugą pięknością jest Shari Watson, znana jako Truth Hurts. Niesamowita uroda, charyzma i wokal...


3. Kolejną pięknością jest nieżyjąca już piosenkarka Aaliyah. Wspaniała uroda... ogromna strata...


4. Moja inspiracja - Beyonce. Jestem jej fanką od czasów Destiny's Child :) Czyli od ok 18 lat! :)


5. Piękno w podwójnym wydaniu - bliźniaczki Annick i Veronique Clarisse.
Siostry pochodzą z wyspy Mauritius. Śpiewały w chórkach z Basią oraz Erasure. :)

 
6.  Nicole Scherzinger to niewątpliwie jedna z najpiękniejszych kobiet świata. Zachwyca wyglądem, tańcem, wokalem. :)


7. J.Lo :) Jennifer Lopez... Piękna kobieta, ikona stylu.


8. Ida Corr, duńska wokalistka. Piękna kobieta o niesamowitym uśmiechu. :)
Lubię uśmiechy, które we wdzięczny sposób zmieniają całą buzię... :)


9. Alesha Dixon - brytyjska wokalistka. Zjawiskowo piękna...


10. Aisha Francis - tancerka i choreografka. Zachwycająca charyzmą i seksapilem. Doskonała! :)


Ciekawa jestem Waszych opinii na temat moich pięknych gwiazd.

Kto jest Waszym ideałem kobiecego piękna? :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

1 komentarz:

  1. Moim ideałem jest aktorka Liv Tyler. Odkąd zobaczyłam ją w filmie "Stealing Beauty" (w tłum. "Ukryte pragnienia") - marzyłam o takiej historii w moim życiu.;)

    OdpowiedzUsuń