sobota, 23 stycznia 2016

Pani ZIMA...


Witajcie Kochani!

Dziś będę Panią Zimą! :)

Przygotowałam dla Was zdjęcia kolejnej, zimowej stylizacji.

Tym razem postawiłam na kraciaste ponczo, dodatki z futra oraz mały, czerwony akcent na przełamanie szarości.

Moje ponczo marki Zara ma szeroki fason i jest zapinane na guziki. Według mnie jest o okrycie wierzchnie, które w cieplejsze dni możemy założyć na sweterek lub tak jak w tym przypadku - na kurteczkę. ( Skórkowa kurtka MDR )

Moja etola z futerka ma juz z 10 lat! Jest ponadczasowa i widzieliście ją już w innych stylizacjach.

Czapka z futerkowym pomponem jest z Mohito, torba z Orsaya a buty są ze sklepu Born2be.

Czerwonym akcentem jest spódniczka ze sklepu Maria.

Myślę, że całość stanowi udaną, efektowną kompozycję.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Ślę zimowe buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










8 komentarzy: