sobota, 16 stycznia 2016

Zimowa elegancja...


Witajcie Kochani!

Zapraszam Was  na pierwszą w tym roku stylizację w zimowej scenerii. :)

Tym razem w moim zestawie postawiłam na miks trzech barw - beżu, brązu oraz czerni.

Moje okrycie wierzchnie stanowi beżowy płaszcz ze sklepu Modne Duże Rozmiary.

Dobrałam do niego czarny futerkowy kołnierz z Reserved oraz czapkę z kokardą i dżetami z Monnari.

Futerkowa torba z Mohito idealnie pasuje do kołnierza. :)



Bazą mojej stylizacji jest tunika Sempre Piu by Chalou  ze sklepu Markowaplus.pl .

Tunika uszyta jest z miękkiej, wzorzystej dzianiny.

Ma okrągły dekolt,  ozdobną aplikację z kamyczków oraz rozporki po bokach.

Tunikę połączyłam z czarną, ołówkową spódnicą z H&M.

Czarne, kryjące rajstopy oraz botki ze sklepu Born2be  dopełniają całości stylizacji.





Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz