niedziela, 27 marca 2016

Błękit oraz beż - mój świąteczny zestaw zainspirowany stylem Magdy Gessler


Witajcie Kochani!

Dla wielu z nas - kobiet plus size, to ONA jest ikoną stylu.

Fantastycznie łączy w swoich stylizacjach barwy, fasony oraz struktury tkanin.

W swoich kreacjach wygląda lekko, zwiewnie a przede wszystkim ciekawie i stylowo!

Mowa oczywiście o Magdzie Gessler...

Czym według mnie charakteryzuje się styl pani Magdy?

Przede wszystkim jest to umiejętne, warstwowe łączenie ubrań - często fasonów oversize.

Czasem Magda Gessler stawia na jednolite, monochromatyczne zestawy - innym razem na wyraźne kontrasty!

Szalik, apaszka dodają jej stylizacjom lekkości.

Bawi się też długościami kreacji, często odsłania zgrabne nogi.

 ( Magda Gessler fot. materiały prasowe )

W mojej stylizacji również zainspirowałam się wysmakowanym stylem pani Magdy.

Zaznaczę jednak, że nie starałam się dokładnie odwzorować danego zestawu, tylko stworzyłam swój outfit, w oparciu o moją wizję jej stylu.

Moja beżowa sukienka baza jest częścią zestawu, który kupiłam w zeszłym roku w sklepie Modne Duże Rozmiary.

Sukienka jest uszyta z beżowej, prążkowanej dzianiny. Ma okrągły dekolt i półrękawki.

Błękitny sweterek ze srebrną nitką GEORGE kupiłam w Pełnej Szafie.

Sweter ma fason oversize i nieco dłuższy tył.

Błękitny szal (Lara Fabio) doskonale uzupełnia stylizację.

Moją torbę kupiłam w TK Maxxie. Zwróćcie uwagę na jej fikuśny fason! :)

Bransoletki pokazywałam Wam już wcześniej. Pochodzą z kolekcji marki Toszka.

Cieliste szpilki są z F&F. :)

Ciekawa jestem, czy Wy również lubicie styl Magdy Gessler i czy podoba się Wam mój zestaw. :)

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












6 komentarzy:

  1. Jestem za! Ale od kiedy ta zmiana koloru włosów? Jest inaczej! Błękit i bez wygląda smacznie! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za! Ale od kiedy ta zmiana koloru włosów? Jest inaczej! Błękit i bez wygląda smacznie! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ekstra :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw trafiony w dyszke Bardzo lubię takie kolory Wygladasz stylowo i elegancko:-)pozdrawiam EdytaWe

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie blekit to twoj kolor�� wygladasz fenomenalnie. Wole cie jednak w ciemniejszych wloskach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do poprzednich głosów - stylizacja pełna smaku.:) Piękna na rodzącą się wiosnę!

    OdpowiedzUsuń