wtorek, 22 marca 2016

Ptasie radio...


,,Halo! halo!
Tutaj ptasie radio w brzozowym gaju,
Nadajemy audycję z ptasiego kraju.
Proszę, niech każdy nastawi aparat,
Bo sfrunęły się ptaszki
dla odbycia narad..."

:) 


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was pozytywny post z radosną, wiosenną stylizacją!  

Mam ogromną nadzieję, że sukienka ADA oczaruje Was swoim urokiem.


Ma krótkie rękawki, rozkloszowany dół i nadruk w postaci kolorowych ptaszków.

Sukienkę zestawiłam z krótką jeansową kurteczką marki Ulla Popken.

 Postawiłam też na buty w kolorze nude oraz małą, czerwoną torebeczkę z frędzlami z H&M.

Myślę, że taki look spodoba się też dziewczynom dużo młodszym ode mnie.

Choć ja wyznaję zasadę, że mam tyle lat na ile się czuję! Czyli... przynajmniej 10 lat mniej! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ

Fragment wiersza ,,Ptasie radio" Juliana Tuwima

 










1 komentarz: