piątek, 25 marca 2016

SHOPPING is my CARDIO :)


Witajcie Kochani!

Dziś chciałam Wam pokazać stylizację w kolorach black&white.

Jest to trochę zadziorny miks struktur i fasonów. :)

Większość z Was pewnie kojarzy mnie z modą klasyczną, w pewnym stopniu zachowawczą.

Może coś w tym jest, natomiast ja naprawdę uwielbiam eksperymentować!

Uwielbiam miksować kolory, style i faktury tkanin.

Moją koszulkę z zabawnym napisem SHOPPING IS MY CARDIO kupiłam w Tchibo. Mam na sobie rozmiar 48/50.

Spódnica w groszki nazywa się FIFI i pochodzi z kolekcji DREAMS Agnieszka Kownacka & Scarlett.

Fifi uszyta jest z tiulu na dwóch warstwach podszewki.

Moja torba w pasy również jest z Tchibo a buty z Deichmanna. :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3  / Scarlett / Tchibo.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz