blog

poniedziałek, 21 marca 2016

Stylowa kokarda...


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację w kolorach black & off-white.

Musicie przyznać, że w tym zestawie największą uwagę przykuwa efektowna kokarda!

Tunika marki Konkret Fashion ma mój ulubiony fason  z przedłużonymi bokami.

Dla mnie jest to krój wspaniale modelujący sylwetkę w dużym rozmiarze.

Tunikę połączyłam ze skórkową, ołówkową spódnicą marki Eugen Klein.

Myślę, że razem tworzą idealną parę!

Kremowa torebka jest z Monnari a cieliste szpilki z F&F.

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Dajcie znać w komentarzu! :)

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








1 komentarz:

  1. Kokarda rulez!:)
    Ps. Ładnie wyglądasz w jaśniejszych włosach. Ich długość też jest bardzo ok.:)

    OdpowiedzUsuń