poniedziałek, 28 marca 2016

Świąteczny sweterek oraz kilka inspiracji ze sklepu Palmaris.pl


Witajcie Kochani!

Tak jak obiecałam na fb, pokażę Wam również moją stylizację z drugiego dnia Świąt.

Tym razem postawiłam na zestaw, składający się z delikatnego sweterka oraz spódnicy.

Oba elementy zestawu pochodzą z kolekcji marki Eugen Klein, dostępnej w sklepie PALMARIS.

Uważam, że wzorzysty sweterek tworzy doskonały duet z kremową spódnicą z ażurowej eko skóry.

Do zestawu dopasowałam czerwoną torebkę Monnari oraz cieliste szpilki F&F. :)

Mam nadzieje, że spodoba się Wam ten elegancki look plus size.






Sklep PALMARIS ma w swojej ofercie ekskluzywną odzież damską w małych oraz dużych rozmiarach (38-54).

Wszystkie te ubrania leżą doskonale na szczupłych oraz pełnych sylwetkach.

Elegancka, puszysta pani bez problemu znajdzie w ofercie sklepu coś dla siebie.

Wybrałam do prezentacji kilka ozdobnych bluzek i sweterków, które są teraz dostępne w cenach obniżonych o 30-40 %.

W salonach stacjonarnych marki - na ul. Krochmalnej 2 oraz Puławskiej 11 w Warszawie, znajdziecie również rabaty - 50% oraz wiele wiosennych nowości.

Efektownych bluzek szukajcie tu: Klik!

Zgrabne sweterki znajdziecie tu: Klik!

Polecam!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3 / Palmaris.pl
















1 komentarz:

  1. Bardzo dziś byłaś "wyjściowa" jednak miała rację pani Zaniewska ze jeżeli chcemy dobrze wyglądać zakładamy biały kolor! Brawo Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń